Новини
Довідка
Каталог
Знижки
Карта
Шукати організаціюШукати фізичну особуШукати інформацію на сайті
В базі - 15235 організацій (25410 контактів) та 190503 квартирних абонентів
ЦТС банер праворуч
Агенція нерухомості ВІСОН банер
Новини

14.03.2023р.

Що таке аудіювання з англійської мови

Аудіювання – це розуміння мови на слух. Аудіювання, або англійською listening, є дуже важливим етапом на шляху вивчення англійської, адже за допомогою нього учні вчаться розуміти усне висловлення, а також запам’ятовують правильну вимову слів. Крім того, без перевірки навичок розуміння мови на слух не проходить жоден з гідних довір’я міжнародних мовних іспитів. Однак, чимало учнів англійської не люблять цей етап вивчення мови. Ми ж переконані, що правильний підхід обов’язково дасть свої плоди.

Бажаєте розширити свій словниковий запас та покращити граматику англійської мови? Наші викладачі допоможуть вам зрозуміти граматичні правила та навчитися використовувати нові слова в правильному контексті. Реєструйтеся зараз: https://grade.ua/uk/adults/lexis-and-grammar/ та розпочніть свій шлях до володіння англійською мовою на високому рівні!

Причини неефективного аудіювання

Причин того, що учні не показують бажаних результатів на заняттях з використанням аудіоматеріалів, є чимало. Ось деякі з них:

  • Аудіозапис не відповідає рівню володіння мовою учнів
  • Аудіозапис застарілий, контент неактуальний та нецікавий для учнів
  • Погана якість аудіозапису або техніки
  • Фокус вчителя лише на декількох учнях, що показують найкращі результати
  • Нестача пояснень вчителя, відсутність «опори» при слуханні матеріалу – виписаної окремо нової для учнів лексики, виразів тощо

Секрети ефективного аудіювання

Вирішити усі моменти проблемного аудіювання досить легко. Головне – це бути зацікавленим у розвитку ваших навичок розуміння мови на слух або ваших учнів. Можна слідувати деяким або усім цим крокам відповідно до вашого персонального досвіду та ситуації:

Актуальний і цікавий контент

При виборі аудіоматеріалів, варто відштовхуватись від того, наскільки сучасним є зміст аудіозапису. Ймовірно, учням буде нудно слухати діалоги перших видань Upstream з застарілою лексикою та відповідним контентом. Натомість можна скористатись такими джерелами, як серії підручників National Geographic, наприклад Keynote, уроки яких розроблені на основі цікавих відео на сучасну тематику відповідно до кожного рівня. Також, можна шукати матеріал згідно з вашими інтересами або ваших учнів, якщо ви вчитель.

Розуміння що і навіщо ми слухаємо

Аудіювання не повинне бути бездумним. Ви мусите розуміти для чого воно проводиться. До прикладу, іноді ви можете увімкнути молодіжний подкаст, щоб практикувати розуміння сленгу на слух. В іншому випадку ви можете слухати монолог для розуміння вживання певного граматичного часу. Словом, аудіювання є ефективним тоді, коли ви маєте специфічну мету: поповнити словниковий запас, навчитись вимовляти певні звуки, підтягнути граматику тощо. Однак пам’ятайте, що хоч кожне нове завдання мусить бути трошки складним для вас чи учнів для результативного навчання, воно все ще мусить відповідати рівню володіння мовою. Тому не варто старатись зрозуміти TedTalk на тему альтернативних джерел енергії з рівнем A2.

Чіткі інструкції

Після того як ми визначились з цілями, варто правильно побудувати план заняття зі слухання. Включити аудіозапис без пояснень буде, на жаль, провальною стратегією. Якщо ви навчаєте англійської, ви мусите пояснити учням який аудіозапис зараз буде відіграно, які завдання до виконання на них чекають, а також провести warming up activities, тобто «розігрівальні» активності перед основною частиною уроку. Наприклад, якщо учні будуть слухати діалог про кулінарію, можна запитати їх які страви вони знають англійською, які з них є їхніми улюбленими; заохотити обговорення в парах, а потім в більших групках тощо.

Результативне слухання

Перш за все, аудіозапис мусить бути хорошої якості, без гальмування та незапланованих перебоїв звуку. Також, усі слухачі повинні бути у рівних умовах, особливо якщо не вистачає деякої гарнітури, і учні, що знаходяться ближче до техніки, чують звукову доріжку краще. В такому разі необхідно по-максимуму зрівняти усіх учнів, змінити розташування стільчиків та столів, якщо урок проводиться у класі. Якщо ж ви самі вивчаєте англійську за допомогою аудіювання, радимо використовувати хороші навушники, які блокуватимуть непотрібні шуми. Нарешті, варто прослухати аудіозапис мінімум два рази для кращого його розуміння, й особливо, якщо паралельно потрібно виконувати вправи, пов’язані з самим записом.

Обов’язковий фідбек

Безвідносно формату аудіоматеріалів та завданням, вчитель неодмінно мусить підбивати підсумки аудіювання разом з учнями. Наприклад, проговорити що саме учні прослухали, яку нову інформацію довідались, що було легко зрозуміти та що важко, які невідомі лексичні одиниці були присутні. До речі, гарною ідеєю для закріплення матеріалу стане власне повторення змісту аудіозапису. Таким чином, учні можуть розіграти той самий діалог у класі або отримати домашнє завдання записати прослуханий монолог на диктофон і потім включити на уроці для визначення сильних і слабких моментів.

Покращуйте свою англійську та знайомтесь з людьми з усього світу! Читайте нашу статтю про найкращі сайти для спілкування англійською з носіями мови https://grade.ua/uk/news/top-7-sajtov-dlya-obshheniya-s-nositelyami-yazyka/ та розпочніть свою міжнародну подорож зараз!

Підсумки

Як бачимо, процес аудіювання цілком може стати вашою улюбленою активністю або ваших учнів, адже за незначної модернізації, ці поради є дієвими як для незалежних учнів, так і для тих, хто викладає англійську або навчається у класі. А для того, щоб дізнатись, яким є продуктивне аудіювання на власному досвіді, радимо звернутись у наш мовний центр, де професіонали своєї справи гарантовано допоможуть вам досягти омріяного рівня англійської.




Зберегти в закладки: facebookВайберWhatsappТелеграмGoogle Закладки