В базі - 15235 організацій (25410 контактів) та 190503 квартирних абонентів
Новини
22.02.2023р.Налаштування контекстної реклами та ROI: як забезпечити кращий результат

Контекстна реклама - це оголошення, які з'являються у відповідь на запит користувача на сторінці з результатами пошуку або в інших сервісах Google (наприклад, мапи або покупки). Оголошення з'являються на сторінках пошукової системи та залучають цільову та зацікавлену аудиторію до купівлі Вашого продукту або послуги.
Ви можете знайти покрокову інструкцію з налаштування Google реклами тут www.adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads. А нижче розглянемо важливі моменти, що їх необхідно враховувати при створенні рекламної кампанії.
Які види контекстної реклами існують у Google Ads?

Ви можете вибирати з різних типів оголошень залежно від ваших безпосередніх цілей та задач:
- Загальні кампанії. Ваші оголошення можуть відображатися як в пошуку, так і в КМС. Підтримуються всі форми реклами (текст, банери). Однак це ускладнює моніторинг ефективності розміщення. Кліки необхідно відстежувати окремо як з пошукової, так і з медійної реклами.
- Пошукова реклама. Це оголошення в результатах пошуку Google. Вони відрізняються тим, що можуть залучати саме найтеплішу аудиторію, яка вже готова до покупки та лише обирає відповідний інтернет-магазин або сайт з послугами.
- Контекстно-медійні мережі. Це афілійовані з Google сайти, які присвячені схожій тематиці із сайтом, що рекламується. Всі вони є членами Google KMМ і отримують плату від Google за розміщення реклами.
- Google Shopping. Товарні оголошення в пошуку Google, а також спеціальному розділі "Покупки". Щоб рекламувати свої товари, Вам потрібно створити обліковий запис на Merchant Center. Там Ви завантажуєте інформацію про свій товар, магазин або бренд, а потім рекламуєте його в Google Покупках.
- Відеореклама. Ще один вид рекламної кампанії в Google - відеореклама на YouTube. Ви можете вибрати тематику каналу для демонстрації реклами у відео, або показувати рекламу на титульній сторінці чи у стрічці YouTube.
- РК для мобільних додатків. Дозволяє просувати Ваш додаток для смартфона в Google Search, YouTube, Google Play та інших ресурсах, що належать до партнерської мережі Google.
Як підготувати сайт перед запуском рекламної кампанії?
Для того, щоб Ваша реклама була ефективною, перед запуском рекламної кампанії необхідно виконати наступні дії:
- Створіть лічильник Google Analytics і під'єднайте його до Вашого рекламного кабінету Google. Без цього Ви не зможете виміряти результати та підвищити ефективність рекламної кампанії.
- Встановіть відповідні цілі для Вашої кампанії, які надають дані про поведінку користувачів на сайті. При цьому цілі повинні відстежувати бажані конверсії, такі як заповнені форми замовлень.
- Встановіть KPI для моніторингу ефективності реклами. В ідеалі, Ви повинні визначити, скільки ви готові платити за конверсію (оскільки різні продукти пропонують різну норму прибутку, і Ви можете платити більше за рекламу по товарах з вищою нормою прибутку).
- Підготуйте цільові сторінки - оцініть їхню релевантність, наскільки добре вони відповідають на запити користувачів.
За матеріалами сайту Adwservice.
|
|
|
|