понеділок-п'ятниця: 09:00-17:00, без перерви субота-неділя: вихідний
Опис діяльності:
Агенція нерухомості «Лідер» надає всі види послуг, пов’язаних з купівлею, продажем та орендою нерухомості, зокрема:
консультації по операціях з нерухомістю;
аналіз цінових пропозицій на ринку нерухомості;
пошук нерухомості відповідно до вимог покупця;
організація показів об’єктів у зручний для клієнтів час;
проведення ефективної рекламної кампанії;
допомога при здачі об’єктів в оренду;
сприяння в отриманні грошово-експертної оцінки;
підготовка необхідних документів, супровід угод.
Агенція нерухомості «Лідер» має у своєму розпорядженні велику базу об’єктів нерухомості міста Тернополя та приміської зони, щоденно її оновлює на публікує на своєму сайті dim.org.ua. Інформація на сайті добре структурована, передбачено розширений пошук по найбільш важливих параметрах: типу нерухомості, населеному пункту, масиву, площі, ціні. Це дозволяє відвідувачам сайту оперативно ознайомитись з актуальними пропозиціями на ринку нерухомості.
Агенція нерухомості «Лідер» працює з первинною, вторинною, заміською та комерційною нерухомістю. Наші фахівці мають великий досвід у проведенні операцій з нерухомістю різної цінової категорії, добре уявляють вимоги клієнтів та намагаються у своїй роботі відповідати високим стандартам надання ріелторських послуг.
Агенція нерухомості «Лідер» є учасником спільноти «Система партнерських продажів нерухомості МЛС Тернопіль». Командний підхід та злагоджена робота фахівців багатьох агенцій дозволяє нам швидко знайти чи продати нерухомість, забезпечуючи при цьому стовідсоткову безпеку угоди та захист інтересів клієнтів.
Визначення кодів товару згідно УКТЗЕД; Проведення експертизи якості, кількості, вартості, комплектності вітчизняних та імпортних товарів, продукції, сировини; Перевірка стану пакування, правильності маркування, у необхідних випадках - відбір зразків (проб) товару для аналізу; Експертиза імпортних вантажів, які надходять у контейнерах та автотранспортних засобах; Проведення інспекції товарів перед їх відправленням на експорт; Експертиза, пов'язана з ідентифікацією продукції (сировини); Підтвердження норм витрат сировинних матеріалів, засвідчення відсоткового ступеня використання сировини та рівня її вартості у загальній вартості готової продукції.
навчання голів, секретарів та членів тендерних комітетів, уповноважених осіб з питань організації та здійснення публічних закупівель в системі Prozorro ;письмові переклади з / на іноземні мови із засвідченням Торгово-промислової палати або нотаріальним засвідченням; Редагування готового перекладу; усний послідовний переклад; легалізація документів у відповідних міністерствах України (Апостиль) та консульствах іноземних держав згідно чинного законодавства та міжнародних вимог;
заповнення візових анкет та консультування щодо процедури подачі документів до візових центрів;Ø швидке та зручне заповнення форм звітності (більше 300 бланків, що відповідають державним стандартам), автоматичний розрахунок та перевірка коректності; Ø реєстрацію податкових накладних та розрахунків, коригування у Єдиному Державному Реєстрі; Ø обмін податковими накладними та розрахунками, коригування між контрагентами, що працюють в Сонаті; Ø зручний перегляд квитанцій та повторне відправлення звітів; Ø операції з первинними документами: створення, облік та аналітика.організація зустрічей і переговорів з представниками закордонних фірм і компаній; проведення семінарів, конференцій, презентацій; організація навчання по підвищенню кваліфікації спеціалістів; надання довідково-інформаційних послуг з питань ЗЕД; пошук ділових партнерів в Україні та за кордоном; ведення недержавного Реєстру надійних партнерів; консультування та підготовка документів до реєстрації торгових марок та товарних знаків;
Адвокат. Освіта вища юридична. Загальний досвід роботи у галузі права з 2010 року. В тому числі, справи про оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, їх посадових чи службових осіб, захист прав та інтересів підприємства перед органами державної податкової та митної служби України, юридичний аудит господарської діяльності, врегулювання страхових випадків на всіх стадіях, справи про адміністративні правопорушення, в тому числі ДТП, справи з приводу виконання господарських договорів та відшкодування збитків, юридичний захист при здійсненні операцій з нерухомістю, комплексний юридичний супровід господарської діяльності підприємств.
# Ви не знаєте як оформити спадщину ? # Ви не розумієте як оформити земельну ділянку ? # Ви хочете купити квартиру але вагаєтеся, бо невпевнені в "чистоті" документів ? # Ви бажаєте створити власний бізнес, але не знаєте як заснувати юридичну особу або ж ФОП ? # Ви отримали податкове повідомлення-рішення і не знаєте що з цим робити ?
Напрямки діяльності: 1. Абонентське обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Адвокат. 2. Земельне право Адвокат. 3. Справи про адміністративні правопорушення Адвокат. 4. Послуги адвоката у справах повязаних з ДТП, стягнення страхових відшкодувань Адвокат. 5. Послуги адвоката у податкових спорах Адвокат. 6. Послуги адвоката у митних справах Адвокат. 7. Корпоративне право Адвокат. 8. Господарське право Адвокат. 9. Цивільне право Адвокат. 10. Сімейне право Адвокат. 11. Житлове право Адвокат. 12. Кредитні справи Адвокат. 13. Трудове право Адвокат. 14. Захист у кримінальних справах (провадженнях) Адвокат. 15. Медичний адвокат. 16. Юридичний супровід ІТ- галузі Адвокат тощо.
В перелік юридичних послуг , які надаються входять, але не виключно: 1) Консультація усна/письмова з юридичних питань Адвокат. 2) Підготовка аналітичних довідок щодо питань правозастосування з урахуванням актуальної судової практики. 3) Правовий аналіз правочину (договору, наказу чи ін.) 4) Підготовка Адвокатського запиту, складання документів, звернень, заяв, скарг та інше. 5) Представництво інтересів клієнта в установах, організаціях, підприємствах, участь в переговорах. 6) Складання позовних заяв Адвокат (в господарських, адміністративних, цивільних справах). 7) Представництво інтересів в судах всіх інстанцій Адвокат. 8) Складання заяв про видачу судового наказу, складання заперечень, відзивів на позовну заяву, відповідей на відзив, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву. 9) Складання мирової угоди, складання клопотань, складання заяв в порядку окремого провадження. 10 Підготовка апеляційних скарг Адвокат, складання касаційних скарг, представництво інтересів власника майна: участь в суді при розгляді клопотання про арешт майна. 11) Супровід виконавчого провадження. 12) Реєстрація, припинення юридичних осіб "під ключ", внесення змін до Реєстру Адвокат тощо.
понеділок-п'ятниця: 09:00-18:00, без перерви субота-неділя: вихідний
Опис діяльності:
ТзОВ «Фірма «Гудвіл» вже тривалий час успішно працює у сфері нерухомості, гарантуючи своїм клієнтам уважне та відповідальне ставлення, широкий спектр фахових послуг, доступні ціни та грамотні консультації.
У роботі підприємство керується виключно нормами чинного законодавства, ретельно стежить за змінами у сфері та пропонує оптимальні варіанти вирішення завдання замовника.
Виконуємо:
Технічну інвентаризацію, виготовляємо технічні паспорти на житлові та нежитлові приміщення;
Послуги агенцї нерухомості;
Юридичний супровід угод з нерухомістю;
Консультації.
ТзОВ «Фірма «Гудвіл» співпрацює з нотаріусами, юридичними компаніями, банками, агентствами нерухомості, будівельними компаніями та іншими підприємствами. З нами ви отримаєте якісні послуги, виконані швидко та професійно!