Приймання на державне зберігання документів з особового складу ліквідованих суб’єктів господарювання
Видача архівних довідок соціально –правового характеру
Видача архівних довідок, копій та витягів з рішень Тернопільської міської ради , її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови
Науково – технічне опрацювання документальних матеріалів структурних підрозділів Тернопільської міської ради, підприємств, установ та організацій – джерел комплектування архівного відділу
Обслуговування користувачів у читальному залі та забезпечення ознайомлення громадськості з документами архіву.
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки
Припинення права постійного користування земельною ділянкою з необхідністю заміни державного акта на право постійного користування землею на договір оренди
Затвердження технічної документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою
Надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд
Передача безоплатно у власність земельних ділянок для обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, ведення особистого селянського господарства
Надання в оренду земельних ділянок (поновлення договорів)
Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки
Надання земельної ділянки в постійне користування (для державної і комунальної власності)
Управління, керуючись нормативно правовими актами, збирає і узагальнює інформацію про діяльність місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в області, в яких працюють державні службовці IV-VII катего
Професійно, швидко та якісно установам, підприємствам та організаціям в м.Тернополі та області, незалежно від форми власності, усі види робіт по опрацюванню та впорядкуванню документів
Забезпечення реалізації єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних відповідно до визначених повноважень. Забезпечення в межах своїх повноважень взаємодії Комісії з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та іншими місцевими органами державної влади з питань розвитку та функціонування в регіоні ринку цінних паперів та їх похідних. Здійснення в регіоні державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних, додержання вимог законодавства в цій сфері.
Відділення Національної служби посередництва і примирення в Тернопільській області як структурний підрозділ Національної служби посередництва і примирення, сприяє поліпшенню трудових відносин та здійснює запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), здійснює їх прогнозування та сприяє своєчасному їх вирішенню, здійснює посередництво для вирішення таких спорів (конфліктів) на території Тернопільської області.
Надання дозволу на відчуження (заставу, міну, придбання житла, прийняття в дар, продаж акцій) майна, право власності (користування), на яке має малолітня (неповнолітня ) дитина
Надання дозволу на зміну прізвища дитини
Надання дозволу на призначення періодичних зустрічей батьків з дітьми
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, в зв’язку з набуттям ним права власності на квартиру
Надання дозволу на перереєстрацію автомобіля, який належить малолітній (неповнолітній) дитині
Надання дозволу на виділення частки майна у спільній сумісній власності малолітньої (неповнолітньої ) дитини
Призначення опіки над житлом та майном дітей
Надання дозволу на зняття грошових заощаджень від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини
Надання погодження відрахування з числа студентів неповнолітніх
Надання дозволу на реєстрацію, перереєстрацію дитини
Надання дозволу на розробку технічної документації щодо виготовлення державного акту на право приватної власності на земельну ділянку на ім'я малолітньої (неповнолітньої) дитини
Надання висновків про доцільність, усиновлення, встановлення опіки, піклування над дитиною, створення прийомної сім’ї
Надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав, відібрання дітей від батьків, визначення місця проживання дітей, участі батьків у вихованні дітей
Надання погодження на звільнення дитини з роботи
Надання акту обстеження житлово-побутових умов та умов виховання малолітніх (неповнолітніх) дітей
Надання погодження на перебування дитини з дитячого закладу на період канікул або святкових днів в сім’ї
КО "Тернопільський міський центр фізичного здоров'я населення"
Адреса:
Тернопіль, Стуса, 10
директор Галина Федорович:
(0352) 511635
Розклад роботи:
понеділок-п'ятниця: 08:30-17:00, без перерви субота-неділя: вихідний
Опис діяльності:
Проведення спортивно-масових, фізкультурно-оздоровчих, пізнавальних та профілактичних заходів для дітей у навчальних закладах та для населення на спортивних універсальних майданчиках м. Тернополя
Основним завданням управління Держгірпромнагляду по Тернопільській області є забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони праці, промислової безпеки, здійснення державного гірничого нагляду. страхування ризиків виробничої безпеки, належного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, охорони надр, здійснення державного нагляду за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також державного гірничого нагляду.
Організація навчально-методичного і кадрового забезпечення навчальних закладів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, контроль за дотриманням законодавства з питань освіти, державного стандарту загальної середньої освіти всіма загальосвітніми
Організація навчально-методичного і кадрового забезпечення навчальних закладів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, контроль за дотриманням законодавства з питань освіти, державного стандарту загальної середньої освіти всіма загальосвітніми
Сектор обслуговування ветеранів і інвалідів управління соціальної політики:
Надання статусу та видача посвідчень інвалідам війни, членам сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій та учасників війни, визнаних за життя інвалідами, учасникам війни
Надання статусу та видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань, ветеранам праці, реабілітованим особам ст.1, дітям війни, інвалідам з дитинства
Забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування ветеранів війни, осіб, на яких розповсюджується чинність Законів «Про статус ветеранів війни» та «Про жертви нацистських переслідувань»
Видача направлення на комісію ЛКК для обстеження стану здоров’я інвалідів на придбання пільгового автомобіля
Оформлення документів для направлення одиноких пенсіонерів (інвалідів) в будинки-інтернати
Видача направлення на одержання протезно-ортопедичних виробів
Центр з нарахування і виплати допомог управління соціальної політики:
Надання путівок на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Призначення та надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг
Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам для надання послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною»
Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям інвалідам
Призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею три річного віку
Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям
Призначення державної допомоги при народженні дитини
Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами
Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
Призначення щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розгляду, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду, на догляд за ним
Призначення щомісячної компенсації непрацюючим працездатним громадянам, які здійснюють догляд за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку
Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»
Виплата разової грошової допомоги ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»
Відшкодування вартості проїзду міжміським транспортом (в межах України) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Призначення компенсації за продукти харчування, щорічної допомоги на оздоровлення та за шкоду заподіяну здоров’ю громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Сектор персоніфікованого обліку управління соціальної політики:
Призначення компенсації на тверде паливо та скраплений газ
Організація та проведення приватизації майна, яке перебуває у державній власності згідно з державною програмою приватизації. Здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується. Здійснення повноважень орендодавця державного майна. Здійснення по
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Тернопільській області
Адреса:
46008, Тернопіль, Шпитальна, 7
начальник:
(0352) 430044
заступник:
(0352) 527221
відділ збору внесків та реєстрації страхувальників:
Міжрайонна виконавча дирекція м.Тернополя та Тернопільського району Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України
Адреса:
46008, Тернопіль, Медова, 2/8
директор:
(0352) 235301
бухгалтерія:
(0352) 235499
відділ соціальних виплат та оздоровчих заходів:
(0352) 527853
відділ інформаційноорганізаційного забезпечення:
(0352) 523641
завідувач відділу господарського забезпечення та діловодства:
(0352) 522778
заступник завідувача відділом господарського забезпечення та діловодства:
Відділ "Єдиний дозвільний центр" Тернопільської міської ради
Адреса:
Тернопіль, Князя Острозького, 6
адміністративні послуги:
(0352) 404190
дозвільні процедури:
(0352) 404192
неадміністративні послуги:
(0352) 404193
skype:
cnap-ternopil
начальник відділу:
(0352) 404189
Розклад роботи:
понеділок: 08:00-17:15, без перерви; вівторок: 08:00-20:00, без перерви; середа: 08:00-17:15, без перерви; четвер: 08:00-20:00, без перерви; п'ятниця: 08:00-16:00, без перерви; субота: 08:00-15:00, без перерви; неділя: вихідний;
В Центрі адміністративних послуг громадяни, підприємці та суб’єкти господарювання можуть в зручний для нього час прийти здійснити реєстраційні процедури та оформити документи дозвільного характеру, отримати всю необхідну інформацію, заповнити та здати відповідні документи, скарги та пропозиції, одержати на них належні відповіді. Основними принципами в роботі з відвідувачами в Центрі є ввічливе ставлення до кожного відвідувача, розуміння проблем з якими звертається до нього відвідувачі, прагнення максимально швидко знайти їх рішення. В Центрі адміністративних послуг прийом заявників здійснюють: • з питань надання адміністративних послуг - представники адміністративних органів (за графіком) та спеціалісти Центру адміністративних послуг • з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - державні реєстратори • з питань видачі документів дозвільного характеру – представники дозвільних органів (за графіком) та державні адміністратори Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – робочий орган до якого можна звернутися за отриманням і через який можна отримати адміністративні послуги за принципом "єдиного вікна". Одержувачі адміністративних послуг – юридичні особи, в тому числі іноземні, фізичні особи – підприємці, громадяни, особи без громадянства, іноземні громадяни, які звертаються особисто або через довірених представників за отриманням адміністративної послуги та/або отриманням інформаційно-консультаційної підтримки щодо надання адміністративних послуг. Результат послуги – документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається одержувачу після надання адміністративної послуги.
Організація навчально-методичного і кадрового забезпечення навчальних закладів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, контроль за дотриманням законодавства з питань освіти, державного стандарту загальної середньої освіти всіма загальосвітніми
понеділок-субота: 08:00-20:00, без перерви неділя: вихідний;
Опис діяльності:
Високі стандарти роботи, глибокі знання специфіки ринку послуг, гнучкий підхід і чітке розуміння потреб клієнта є основними принципами нашої роботи.
Послуги: представництво та супровід клієнта в судах, поліції та інших установах; вирішення кримінальних справ; допомога у вирішення справ по ДТП; цивільні та адміністративні справи; спори пов’язані з розподілом спадщини; юридичний супровід фірм та підприємців; організація внутрішньої безпеки підприємств;