Компанія "Фенікс-Консалт" працює на ринку бізнес-послуг з 1998 року та спеціалізується у наданні консалтингових послуг у таких функціональних сферах, як фінансовий консалтинг, бухгалтерський облік та оподаткування, управління підприємством, рекрутинг. Проводить відкриті та корпоративні бізнес-тренінги, семінари, бізнес-навчання.
Інтенсивні курси: - Бухгалтерський облік на сучасному підприємстві +1С Бухгалтерія 8.3. - Облік діяльності у приватного підприємця - Облік кадрів та заробітної плати - 1С:Бухгалтерія 8.3. Як працювати професійно - 1С: Бухгалтерія 8.2. Робота з первинними документами. - Комп’ютерні курси для початківців. - Фінансовий менеджмент. Комплексний консультаційний супровід:
- Кадровий консалтинг (постановка та оцінка стану кадрового обліку і документообігу; надання рекомендацій по підбору персоналу; розробка системи оцінки персоналу). - Управлінський консалтинг (комплексна оцінка діяльності підприємства; побудова системи бізнес-процесів підприємства; розробка системи мотивації персоналу; розробка рішень для ефективного управління). - Бухгалтерське обслуговування (ведення бухгалтерського та податкового обліку; формування та подання бухгалтерської та податкової звітності). Рекрутинг (підбір персоналу) Консалтингова компанія “Фенікс Консалт” професійно займається підбором персоналу і працевлаштуванням у Тернополі та Тернопільській області з 1998 року.
Визначення кодів товару згідно УКТЗЕД; Проведення експертизи якості, кількості, вартості, комплектності вітчизняних та імпортних товарів, продукції, сировини; Перевірка стану пакування, правильності маркування, у необхідних випадках - відбір зразків (проб) товару для аналізу; Експертиза імпортних вантажів, які надходять у контейнерах та автотранспортних засобах; Проведення інспекції товарів перед їх відправленням на експорт; Експертиза, пов'язана з ідентифікацією продукції (сировини); Підтвердження норм витрат сировинних матеріалів, засвідчення відсоткового ступеня використання сировини та рівня її вартості у загальній вартості готової продукції.
навчання голів, секретарів та членів тендерних комітетів, уповноважених осіб з питань організації та здійснення публічних закупівель в системі Prozorro ;письмові переклади з / на іноземні мови із засвідченням Торгово-промислової палати або нотаріальним засвідченням; Редагування готового перекладу; усний послідовний переклад; легалізація документів у відповідних міністерствах України (Апостиль) та консульствах іноземних держав згідно чинного законодавства та міжнародних вимог;
заповнення візових анкет та консультування щодо процедури подачі документів до візових центрів;Ø швидке та зручне заповнення форм звітності (більше 300 бланків, що відповідають державним стандартам), автоматичний розрахунок та перевірка коректності; Ø реєстрацію податкових накладних та розрахунків, коригування у Єдиному Державному Реєстрі; Ø обмін податковими накладними та розрахунками, коригування між контрагентами, що працюють в Сонаті; Ø зручний перегляд квитанцій та повторне відправлення звітів; Ø операції з первинними документами: створення, облік та аналітика.організація зустрічей і переговорів з представниками закордонних фірм і компаній; проведення семінарів, конференцій, презентацій; організація навчання по підвищенню кваліфікації спеціалістів; надання довідково-інформаційних послуг з питань ЗЕД; пошук ділових партнерів в Україні та за кордоном; ведення недержавного Реєстру надійних партнерів; консультування та підготовка документів до реєстрації торгових марок та товарних знаків;
Аудиторське та інформаційне обслуговування клієнтів. Аудиторські перевірки згідно чинного законодавства. Податкові семінари. Представлення інтересів в господарському суді, органах ДПС. Аудиторські перевірки на замовлення. Бухгалтерськіпослуги. Податкове консультування