46001, Тернопіль, Олени Кульчицької (вхід з двору із вул.Коперника), 7/6 (поблизу колишнього "Телеграфу")
Адвокат:
(096) 6942968
Розклад роботи:
понеділок-неділя: 08:00-20:00, без перерви
Опис діяльності:
Попередній запис на консультацію за телефоном: (096) 69 42 968. Ми працюємо виключно для клієнта та тільки в його інтересах. Наш бренд - це кваліфікована та якісна правова допомога за доступною ціною.
Група кваліфікованих адвокатів забезпечує у м.Тернопіль та Тернопільській області клієнтів юридичною підтримкою та надає правову допомогу в усіх галузях права, володіючи належним практичним досвідом з широкого кола юридичних питань, завдяки чому клієнтами є транспорті та торгові підприємства, ресторанні мережі, засоби масової інформації, вітчизняні виробники в різних галузях промисловості, іноземні компанії та приватні особи. З метою забезпечення високих стандартів обслуговування клієнтів ми втілюємо найефективніші методи і форми роботи, які базуються на орієнтованому на індивідуальні потреби клієнта підході, досконалому знанні законодавства, швидкому реагуванні на потреби клієнта, суворому дотриманні режиму конфіденційності, розумінні місцевого ділового середовища та застосуванні новітніх інформаційних технологій. Гнучкість прийняття рішень, своєчасність надання юридичних послуг, довгострокова співпраця, підтримка та індивідуальний підхід до роботи з кожним клієнтом – основи корпоративної політики та складові нашого успіху.
Всімейних та цивільних справах пропонуємо наступні види правової допомоги:
- Консультації з питань сімейного права, роз’яснення сімейного законодавства - Розірвання шлюбу, визнання шлюбу недійсним - Розподіл спільного сумісного майна подружжя - Стягнення аліментів (в т.ч. на утримання дружини та на утримання повнолітньої дитини) - Оспорювання батьківства/материнства, виключення відомостей про батьків із реєстру актів цивільного стану - Складання шлюбного договору, формування механізму захисту особистого майна членів подружжя - Позбавлення батьківських прав, поновлення батьківських прав, представництво в суді та органах опіки та піклування - Усиновлення, встановлення опіки та піклування, зміна опікуна чи піклувальника, скасування усиновлення, визнання усиновлення недійсним - Визначення місця проживання дитини, встановлення порядку побачень з дитиною, визначення участі сторін у вихованні дитини - Виготовлення дозволу на виїзд дитини за кордон без згоди одного із батьків
Правова допомога в кримінальних справах включає: - надання письмових чи усних юридичних консультацій з питань кримінального, кримінально-процесуального законодавства України; - участь захисника під час досудового слідства, судового розгляду справи; - участь адвоката, як представника потерпілого, цивільного позивача чи відповідача; - надання правової допомоги свідку; - підготовка документів (заяв, скарг, звернень, клопотань, позовних заяв, апеляційних чи касаційних скарг тощо); - складання адвокатського запиту.
Захист прав боржника, послуги у кредитних, банківських справах включають наступні види правової допомоги:
- захист прав позичальника та поручителя, супровід кредитних справ, захист у випадку пред’явлення позову, представництво інтересів в суді - розробка схем виведення майна з-під застави, зупинення звернення стягнення на майно, визнання недійсним договорів застави та іпотеки - аналіз умов кредитного договору, усні та письмові консультації з питань кредитування - визнання кредитного договору недійсним, зменшення розміру заборгованості за кредитним договором - виведення поручителів, визнання договору поруки недійсним, захист прав, інтересів та майна поручителя - зупинення реалізації нерухомого майна, визнання результатів аукціону недійсним - перегляд заочних судових рішень про стягнення заборгованості за кредитним договором - супровід виконавчого провадження, оскарження дій державного виконавця, зупинення виконавчого провадження, оскарження оцінки майна - оскарження виконавчого напису нотаріуса, апеляційне та касаційне оскарження судових рішень
У сфері справ про адміністративні правопорушення та захисту прав водія та учасників ДТП пропонуємо наступні види правової допомоги :
- супровід справ про адмінстративне правопорушення (в тому числі підозра на керування у стані сп'яніння) - Оскарження поставнов про притягнення до адміністративної відповідальності - Оскарження незаконних дій (бездіяльності) посадових осіб - Збір інформації про матеріальне становище винуватця ДТП - Накладуть арешту на майно винуватця ДТП - Претензійна робота, підготовка і подача позовної заяви до суду - Підготовка проекту мирової угоди і його затвердження в суді - Супровід виконавчого провадження, взаємодія з державними виконавцями
Правовий супровід бізнесу включає:
- абонентське обслуговування - ведення установчої документації: ведення загальних зборів засновників, зборів акціонерів, складання протоколів їх проведення, внесення змін до установчих документів товариства у разі зміни засновників, зміні статутного капіталу, зміну юридичної адреси та інше. - супровід цивільно-правової документації: складання внутрішньої договірної бази і підтримка її в належному стані, надання юридичних висновків з потенційних цивільно-правових або господарських операцій, ведення в присутності клієнта переговорів з контрагентами з питань, пов'язаних з укладенням договору. - правова допомога по веденню кадрової документації: докладне консультування та супровід з питань трудового законодавства, складання цивільно-правових договорів з працівниками, складання трудових договорів з працівниками, складання необхідних наказів (про призначення, звільнення та ін), складання супутньої документації (правила внутрішнього розпорядку, штатний розпис та ін.) - представництво інтересів в суді, захист у випадку пред’явлення позову, аналіз перспективи судового позову, організація ефективної претензійної роботи, оформлення заперечень (відзиву) на позовну заяву - стягнення заборгованості та шкоди - оскарження актів контролюючих органів - досудове врегулювання спорів, правова експертиза договору, складання проектів договорів - захист у спорах з банками, звернення стягнення на предмет іпотеки, оспорення виконавчого напису, супровід виконавчого провадження, захист у випадку боргів - реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ПП, ТОВ, ФОП, підготовка та внесення змін до установчих документів; зміна КВЕД; зміна засновників, директора) - податкові спори (консультації щодо оподаткування, участь під час проведення податкових перевірок, оскарження податкових повідомлень-рішень) - складання позовних заяв, претензій, апеляційних та касаційних скарг, клопотань, заперечень, звернень та інших процесуальних документів - супровід роботи ІТ-компаній - господарські спори пов’язанні із проведенням розрахунків за продукцію, товари та послуги, пов’язанні із договірними та позадоговірними правовідносинами. - укладення, зміна та розірвання господарських договорів, визнання недійсними господарських договорів або їх окремих частин. - господарські спори пов’язанні із відшкодуванням майнової та моральної шкоди, збитків - визнання права власності та інших речових прав. - господарські спори пов’язанні із реалізацією корпоративних прав.
В галузі операцій із нерухомістю та земельного права пропонуємо наступні види правової допомоги:
- Розділ земельних ділянок, визначення порядку користування земельною ділянкою; - Супровід угод пов’язаних із переходом речових прав на земельну ділянку; - Представництво інтересів сторін у земельних спорах в суді, органах державної влади; - Юридичні консультації щодо земельних спорів та роз’яснення земельного законодавства; - Визнання державних актів про право власності на земельну ділянку недійсними, оскарження рішень органів державної влади про передачу земельних ділянок; - Підготовка листів і скарг, претензій, позовних заяв щодо земельних спорів; - Узаконення реконструкції, перепланування, зміни площі об’єктів нерухомого майна; - Переведення творчих майстерень, інших нежитлових приміщень в житлові; - Оформлення та приведення у відповідність документів на право власності на об’єкти нерухомості (житлові будинки, квартири інші приміщення); - Операції купівлі – продажу, обміну, спадкування, дарування, оренди об’єктів нерухомого майна; - Узаконення самочинно збудованих об’єктів нерухомості (індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення); - Консультації, надання інформації з приводу операції з нерухомим майном; - Аналіз договору купівлі-продажу житлових та нежитлових приміщень у новобудовах, інвестиційних договорів, договорів комісії, дольової участі, підряду на будівництво житла.
В галузі спадкового права надаємо наступні види правової допомоги:
- оформленні спадщини та представництво інтересів в органах нотаріату, державної влади і місцевого самоврядування, судових органах - визнання за рішенням суду права власності в порядку спадкування на земельну ділянку, нерухоме майно, автомобіль, об'єкти незавершеного будівництва, земельну частку (пай) - усні та письмові консультації з питань спадкування, обов'язкової частки у спадщині, оформлення спадщини, черг спадкоємців, спадкування за правом представлення, спадкування непрацездатними утриманцями, порядок прийняття спадщини, відмова від спадщини, та ін. - підготовка документів для оформлення спадщини та державної реєстрації права власності на спадщину - визнання заповіту недійсним, розподіл спадкового майна в судовому порядку - спадкування бізнесу і корпоративних прав, спори з питань спадкування частки учасника у господарському товаристві - усунення від права на спадкування, розподіл майна, яке перебуває у спільній сумісній власності, визнання права власності на спадщину - відновлення строків на прийняття спадщини (встановлення додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини) - складання позовних заяв, апеляцій, клопотань, заперечень, скарг, звернень та інших процесуальних документів в спорах пов’язаних із спадкуванням
У сфері професійного стягнення боргу пропонуємо наступні види правової допомоги:
- Підготовка та аналіз документів щодо передачі грошових коштів у борг; - Колекторські послуги (Hard, Soft and Legal Collection); - Надання консультацій з питань боргових зобов'язань, розробка тактики ведення справи і побудови взаємин з боржником; - Дослідження доказової бази стягувача боргу: аналіз договору позики, інших документів, що свідчать про утворення боргу, боргової розписки, тощо; - Стягнення боргу (в тому числі за розпискою); - Правова експертиза документів, ознайомлення з матеріалами справи в суді; - Визначення правової позиції у справі; - Складання позовної заяви про відшкодування матеріальної та моральної шкоди (заперечень на позовну заяву, апеляційної, касаційної скарг).
В галузі житлового права пропонуємо правову допомогу у наступних спорах:
- Спори про вселення в житлове приміщення, виселення з житлового приміщення; - Визнання особи такою, що втратила право користування житловим приміщенням; - Спори про визнання договорів купівлі-продажу, дарування, обміни житлових приміщень недійсними; - Спори, що виникають при переході права власності на житлові приміщення в порядку спадкування; - Спори про визнання недійсним, зміну, розірвання договору найму житлового приміщення; - Суперечки про поділ житлового приміщення, встановлення порядку користування житловим приміщенням; - Спори про виділення в натурі частки житлового приміщення.
В галузі трудового права пропонуємо наступні види правової допомоги:
- поновлення на посаді після незаконного звільнення, скасування наказу про звільнення працівника - стягнення заборгованості по заробітній платі, стягнення суми середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу - оскарження дисциплінарних стягнень накладених роботодавцем - відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної на виробництві або під час виконання посадових обов'язків - оскарження необґрунтованої відмови в прийомі на роботу - представництво інтересів в процесі стягнення шкоди, заподіяної працівником під час виконання трудових обов’язків (застосування заходів матеріальної відповідальності).
Пропонуємо наступні види правової допомоги у спорах із контролюючими органами:
- експертиза документів у процесі перевірки; - оцінка ризиків та перспективи перевірки контролюючих органів; - оскарження актів (рішень) контролюючих органів; - оскарження дій та бездіяльності посадових осіб контролюючих органів; - представництво під час проведення перевірки, ведення справи в суді; - супровід кримінальних та адміністративних справ, що виникли в результаті перевірок держорганів.
Послуги щодо реєстрації підприємницької діяльності включають:
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; приватних підприємств (ПП); товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ); реєстрація кооперативів; - підготовка установчих документів, внесення змін в установчі документи; - зміна КВЕД, зміна засновників; - отримання витягів та виписок ЄДР, довідки з органів статистики.
В переліку клієнтів чимало не тільки вітчизняних, а й іноземних суб’єктів господарювання та фізичних осіб, які довіряють представництво та захист своїх інтересів на теренах України. Наш досвід і практика дають можливість надавати клієнтам індивідуальний підхід та належну правову допомогу у будь-якій галузі права.
Ключові слова за якими індексуються послуги: адвокат тернопіль, юрист тернопіль, ліга адвокатів, ліга тернопіль, юридичні послуги тернопіль, кримінал тернопіль, адвокат кримінал тернопіль, адвокат по кримінальних справах тернопіль, адвокат по цивільних справах тернопіль, адвокат сімейні справи тернопіль, реєстрація ТОВ тернопіль, реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю тернопіль, реєстрація ПП тернопіль, реєстрація приватного підприємства тернопіль, реєстрація підприємницької діяльності тернопіль, реєстрація бізнесу тернопіль, оформлення спадщини тернопіль, реєстрація нерухомості тернопіль, позовна заява тернопіль, суд тернопіль, адвокат по кредитних справах тернопіль, адвокат банк тернопіль, адвокат іпотека тернопіль, стягнення боргу тернопіль, юридичний супровід тернопіль, правова допомога тернопіль, юридична допомога тернопіль, послуги адвоката тернопіль, послуги юриста тернопіль, Юридична практика тернопіль, Двс тернопіль, Виконавча служба тернопіль, Дтп адвокат тернопіль, Абонентське обслуговування тернопіль ,Виселення тернопіль, Аліменти тернопіль, Розлучення тернопіль, Реєстрація тернопіль, супровід бізнесу тернопіль ,Позбавлення батьківських прав тернопіль, Дозвіл на виїзд дитини за кордон тернопіль, Поділ майна тернопіль, сімейний адвокат тернопіль
понеділок-п'ятниця: 09:00-18:00, без перерви субота-неділя: вихідний
Опис діяльності:
Наше агенство "ТВІЙ НАДІЙНИЙ ВІЗОВИЙ АГЕНТ" - уже давно зарекомендувало себе на ринку України як відповідальний та досвідчений партнер. За час нашої роботи ми допомогли чималій кількості українців не лише успішно перетнути кордон, але й працевлаштуватися. Ми постійно налагоджуємо співпрацю з відомими заводами та маленькими підприємствами, щоб мати змогу працевлаштовувати наших громадян на кращих умовах. Перелік наших послуг складає:
Надання консультацій з питань формлення віз та страхівок;
допомогу в оформленні віз;
працевлаштування за кордоном (Польща, Німеччина, Чехія);
оформлення повного пакету документів;
пасажирських перевезень (в Німеччину та інші країни Шенгенської зони);
Приймання на державне зберігання документів з особового складу ліквідованих суб’єктів господарювання
Видача архівних довідок соціально –правового характеру
Видача архівних довідок, копій та витягів з рішень Тернопільської міської ради , її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови
Науково – технічне опрацювання документальних матеріалів структурних підрозділів Тернопільської міської ради, підприємств, установ та організацій – джерел комплектування архівного відділу
Обслуговування користувачів у читальному залі та забезпечення ознайомлення громадськості з документами архіву.
Внутрішній фінансовий контроль та аудит, спрямований на забезпечення Тернопільського міського голови, Тернопільської міської ради достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю) фінансових ресурсів, оцінка ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню майна та коштів.
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки
Припинення права постійного користування земельною ділянкою з необхідністю заміни державного акта на право постійного користування землею на договір оренди
Затвердження технічної документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою
Надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд
Передача безоплатно у власність земельних ділянок для обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, ведення особистого селянського господарства
Надання в оренду земельних ділянок (поновлення договорів)
Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки
Надання земельної ділянки в постійне користування (для державної і комунальної власності)
Відділ квартирного обліку та нерухомості Тернопільської міської ради
Адреса:
46001, Тернопіль, Листопадова, 6/21-27 (2 поверх)
начальник:
(0352) 523709
головний спеціаліст:
(0352) 252669
юрисконсульт, спеціалісти:
(0352) 526347
спеціаліст:
(0352) 526155
сектор приватизації гуртожитків:
(0352) 251827
Розклад роботи:
понеділок-п'ятниця: 9:00-12:30, без перерви субота-неділя: вихідний
Опис діяльності:
Оформлення права власності за фізичними та юридичними особами на об’єкти нерухомого майна
Взяття громадян на квартирний облік за місцем проживання та зняття з обліку
Надання дозволу на приватизацію приміщень у гуртожитках міста
Надання жилих приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при міськвиконкомі
Надання та переоформлення службових квартир, переоформленням ордерів
Виключення жилого приміщення з числа службових
Надання житлової площі працівникам підприємств, установ та організацій міста, які ведуть самостійний облік громадян, котрі потребують поліпшення житлових умов згідно черговості
Взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи
ОСББ, ОСН, програми у сфері ЖКГ Питання щодо розвитку та реформування житлово-комунального господарства м. Тернополя. Підготовка відповідних програм та положень. Здійснення обліку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення-будинкових комітетів. Супровід їх діяльності. Здійснення інвентаризації гуртожитків на території м. Тернополя Реєстрація ОСН-БК
Управління, керуючись нормативно правовими актами, збирає і узагальнює інформацію про діяльність місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в області, в яких працюють державні службовці IV-VII катего
Регіональне управління департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДАП управління в Тернопільської області
Професійно, швидко та якісно установам, підприємствам та організаціям в м.Тернополі та області, незалежно від форми власності, усі види робіт по опрацюванню та впорядкуванню документів
понеділок-п'ятниця: 09:00-18:00, без перерви субота: 09:00-17:00, без перерви; неділя: вихідний;
Опис діяльності:
"Паспортний сервіс" здійснює оформлення (виготовлення) закордонних паспортів без черг, без попереднього запису, швидко, зручно і комфортно з державною гарантією.
Оформлення закордонного паспорта
Оформлення закордонного паспорта для осіб до 16 років
Оформлення ID-картки
Проставлення апостилю
Страхові продукти
Оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей
Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, територіальне управління
Адреса:
46002, Тернопіль, Вояків дивізії Галичина, 7
приймальна:
(0352) 253539
телефон довіри:
(0352) 521510
Опис діяльності:
Видача ліцензій на перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до робіт, визначених Законом України "Про автомобільний транспорт"
Забезпечення реалізації єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних відповідно до визначених повноважень. Забезпечення в межах своїх повноважень взаємодії Комісії з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та іншими місцевими органами державної влади з питань розвитку та функціонування в регіоні ринку цінних паперів та їх похідних. Здійснення в регіоні державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних, додержання вимог законодавства в цій сфері.
Проведення досліджень: почеркознавчих, документів, грошей та цінних паперів, трасологічних, балістичних та холодної зброї, комп'ютерно-технічних засобів, автотехнічних та автотоварознавчих, експертне визначення залишкової вартості транспортного засобу, експертне визначення об'єму двигуна транспортного засобу, експертне визначення матеріального збитку, заподіяного власнику транспортного засобу, товарознавчих та бухгалтерських судових експертиз, матеріалів та речовин, харчових продуктів та об'єктів рослинного походження, Проведення огляду: транспортних засобів та їх реєстраційних документів, пунктів прийому та переробки металобрухту, місць проведення масових заходів.
Відділення Національної служби посередництва і примирення в Тернопільській області як структурний підрозділ Національної служби посередництва і примирення, сприяє поліпшенню трудових відносин та здійснює запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), здійснює їх прогнозування та сприяє своєчасному їх вирішенню, здійснює посередництво для вирішення таких спорів (конфліктів) на території Тернопільської області.
Охорона території України, та області від занесення регульованих шкідливих організмів (бур'янів, шкідників і хвороб), виявлення, локалізація та ліквідація регульованих шкідливих організмів, запобігання проникненню їх у зони, вільні від таких регульованих шкідливих організмів на території України, здійснення державного контролю за дотриманням карантинного режиму і проведенням заходів з карантину рослин при вирощуванні, заготівлі, вивезенні, ввезенні, транспортуванні, зберіганні, переробці, реалізації та використанні об'єктів регулювання
Видача посвідчення водія на право керування транспортними засобами.
Видача тимчасового реєстраційного талона на право керування транспортним засобом (за заявою власника або за дорученням).
Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі
Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката та номерних знаків, зняття з обліку з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок, проведення експертного дослідження транспортних засобів і супровідних документів з видачею експертного висновку
Оформлення дозволу на видачу документів, транзитних номерних знаків, пов’язаних з придбанням або реалізацією транспортних засобів та кузовів (рам)
Видача свідоцтва про реєстрацію колісних транспортних засобів у зв’язку з його пошкодженням або непридатністю, внесенням змін до реєстраційного документа або для виїзду за кордон
Видача висновку щодо можливості дублювання (нанесення) ідентифікаційних номерів транспортних засобів
Діяльність, пов’язана з реалізацією транспортних засобів
Перевірка суб’єктів господарювання щодо відповідності матеріально-технічної бази та документації встановленим вимогам до діяльності, пов’язаної з реалізацією транспортних засобів, з видачею акта (висновку)
Погодження конструкцій транспортних засобів
Розгляд проектів нормативно-технічної документації щодо погодження
проектів конструкції транспортних засобів в частині дотримання вимог щодо забезпечення безпеки дорожнього руху з видачею свідоцтва про погодження конструкції
Проведення перевірки відповідності самостійно сконструйованого, конфіскованого транспортного засобу, право власності на який встановлено за рішенням суду, або такого що визнаний в встановленому порядку безхазяйним, або такого, що за правом спадкування перейшов у власність держави або подарований державі власником, вимогам безпеки дорожнього руху, нормам і стандартам з видачею висновку
Оформлення та видача погодження (висновку) на заміну номерного агрегату транспортного засобу, а також на переобладнання транспортного засобу без заміни номерних агрегатів
Перевезення небезпечних вантажів
Видача свідоцтва про допуск транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Видача свідоцтва про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (із складанням іспитів)
Використання спеціальних сигнальних пристроїв
Оформлення та видача дозволу на встановлення і використання на транспортних засобах спеціальних звукових та/або світлових сигнальних пристроїв синього чи жовтого кольору
Номерні знаки. Виготовлення та зберігання
Виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків транспортних засобів, які виготовляються на замовлення власників транспортних засобів, з видачею номерних знаків
Відповідальне зберігання номерних знаків транспортних засобів, знятих з обліку для подальшого закріплення за іншими транспортними засобами цього ж власника
Управління Служби безпеки України в Тернопільській області
Адреса:
46002, Тернопіль, Бандери, 21
оперативний черговий:
(0352) 524542
телефон довіри:
(0352) 529000
гаряча лінія:
(0352) 526715
гаряча лінія, Київ:
(044) 2561675
телефон:
(0352) 521893
телефон:
(0352) 528154
Опис діяльності:
Прийом відвідувачів, заяв, звернень, скарг, повідомлень та запитів на публічну інформацію здійснюється у робочі дні: ПН-ПТ 09:00-18:00 (обідня перерва 13:00-14:00);
Електронна пошта: usbu_ter@ssugov.ua
Засіб факсимільного звʼязку: 52-18-93 ;
За контактом (з фіксацією розмови технічним пристроєм): 52-45-42 .
Перелік державних установ, до яких, у випадку необхідності, можна звернутися для зясування свого звернення щодо реалізації своїх особистих прав і законних інтересів:
Тернопільська обласна державна адміністрація (м.Тернопіль, вул. Грушевського, 8) - 52-01-43;
Тернопільська обласна рада (м.Тернопіль, вул. Грушевського, 8) - 43-11-16 , 25-37-52;
Тернопільська міська рада (м.Тернопіль, вул. Листопадова, 5) - юридичні особи 52-14-41, фізичні особи - 52-59-81;
Прокуратура Тернопільської області (м.Тернопіль, вул. Листопадова, 4) - 52-08-06;
Управління МВС України в Тернопільській області (м.Тернопіль, вул. Валова, 11) - 27-13-64, 52-15-33;
Тернопільський місьрайонний суд (м.Тернопіль, вул. Котляревського, 34) - 52-31-60;
Державна податкова служба у Тернопільській області (м.Тернопіль, вул. Білецька, 1) - 43-46-10 , 43-46-00 ;
Тернопільська митниця (м.Тернопіль, вул. Текстильна, 38) - 43-08-29;
Територіальне Управління МНС України в Тернопільській області (м.Тернопіль, вул. Л.Українки, 6) - 43-43-30.
Надання дозволу на відчуження (заставу, міну, придбання житла, прийняття в дар, продаж акцій) майна, право власності (користування), на яке має малолітня (неповнолітня ) дитина
Надання дозволу на зміну прізвища дитини
Надання дозволу на призначення періодичних зустрічей батьків з дітьми
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, в зв’язку з набуттям ним права власності на квартиру
Надання дозволу на перереєстрацію автомобіля, який належить малолітній (неповнолітній) дитині
Надання дозволу на виділення частки майна у спільній сумісній власності малолітньої (неповнолітньої ) дитини
Призначення опіки над житлом та майном дітей
Надання дозволу на зняття грошових заощаджень від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини
Надання погодження відрахування з числа студентів неповнолітніх
Надання дозволу на реєстрацію, перереєстрацію дитини
Надання дозволу на розробку технічної документації щодо виготовлення державного акту на право приватної власності на земельну ділянку на ім'я малолітньої (неповнолітньої) дитини
Надання висновків про доцільність, усиновлення, встановлення опіки, піклування над дитиною, створення прийомної сім’ї
Надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав, відібрання дітей від батьків, визначення місця проживання дітей, участі батьків у вихованні дітей
Надання погодження на звільнення дитини з роботи
Надання акту обстеження житлово-побутових умов та умов виховання малолітніх (неповнолітніх) дітей
Надання погодження на перебування дитини з дитячого закладу на період канікул або святкових днів в сім’ї